.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بخشی از مقاله مورد نظر :

پایه و اساس هر ساخت و ساز را شناخت مواد و مصالح سازنده آن تشکیل می دهد. یعنی اینکه مصالح ساختمانی چیست و چگونه ساخته شده و شکل گرفته است به چه ترتیب با یکدیگر جفت و جور میشوند، مقاومت آن چیست، چطور می شکند و آتش می گیرد و اساساً در برابر عوامل مخربی که مدام آن را تحت تاثیر قرار می دهند چگونه مقاومت کرده و می ایستند و بالاخره پس از طی عمر به چه نحوی فروریخته و از بین می رود. نبوغ و مهارت مهندس در اینست که درک و شناختی را که از مصالح و سازه دارد بصورتی که بکار ببرد که مصالح بکار رفته ضمن ظاهر نمودن ماهیت و ذات خود باعث جلب توجه بیننده گردیده، آنها راعلاقه مند سازد تا به ساختمان نزدیک شوند و مصالح توجه بیننده گردیده، آنها راعلاقه مند سازد تا به ساختمان نزدیک شوند و مصالح را لمس کنند. بعلاوه ساختمان بایدنشانه ها و اطلاعاتی از طراحان و سازندگان خود به همراه داشته و بتواند آنها را آشکار کند.

فرمت : Doc

حجم : 799 کیلوبایت

منبع : تحقیق دانلود



:: موضوعات مرتبط: تحقیق مقاله پروژه پایان نامه , صنعت , هنر , ,
:: برچسب‌ها: ساخت و ساز , صنعت , ,
:: بازدید از این مطلب : 2082
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : وحید معصومیان
ت : شنبه 14 تير 1393

بخشی از مقاله مورد نظر :

عكاسان تصويرهائي را توليد و حفظ ميكنند كه منظره اي را به تصوير ميكشند ، داستاني را بازگو ميكنند يا حادثه اي را ثبت ميكنند. براي خلق عكسهائي با كيفيت تجاري ، عكاسان بايد تخصص فني و خلاقيت را با هم داشته باشند . ايجاد يك تصوير موفق نياز به انتخاب و ارائه سوژه اي با توانائي تاثير گذاري خاص و انتخاب تجهيزات مناسب دارد. به عنوان مثال ، عكاسان ممكن است با نورپردازي  ظاهر يك سوژه را تقويت كنند و يا با تار كردن پس زمينه توجه بيننده را به جنبه خاصي از تصوير معطوف كنند.

 امروزه ،‌ بسياري از دوربينهاي عكاسي شرايطي مانند سرعت ديافراگم و بازي دريچه نور را خود بخود تنظيم ميكنند. آنها همچنين به عكاس اجازه ميدهند تا اين تنظيمها را به صورت دستي انجام دهد تا بتواند به خلاقيت و كنترل فني بالاتري برروي فرايند تصوير برداري دست يابد. علاوه بردوربينهاي خودكار و دستي ، عكاسان از مجموعه اي از فيلمها ، عدسيها ، و تجهيزات ـ از فيلترها ، سه پايه ها و فلاشها گرفته تا وسائل نورپردازي خاص استفاده ميكنند.

فرمت : Doc

حجم : 40 کیلوبایت

منبع : تحقیق دانلود



:: موضوعات مرتبط: تحقیق مقاله پروژه پایان نامه , صنعت , هنر , ,
:: برچسب‌ها: عکاسی , هنر , صنعت عکاسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : وحید معصومیان
ت : شنبه 7 تير 1393

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 15 صفحه بعد

موضوعات
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی