.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 بخشی از مقاله مورد نظر :

 

دولت الکترونيکي چيست ؟

-دولت الکترونيکي را مي توان چنين تعريف کرد : به کارگيري فناوري اطلاعات در بخش هاي مختلف دولت به منظور افزايش بهره وري و ارتقا سطح خدمات رساني . مهم ترين نتيجه اين امر ، افزايش رضايت مردم خواهد بود به شرطي که پياده سازي دولت الکترونيکي به طور صحيح و با موفقيت صورت گيرد . به عبارت ديگر ، دولت الکترونيکي با اين که مي تواند يک گام اساسي براي دولت ها باشد ، چالش برانگيز نيز است . اگر دولت ها نتوانند خدمات الکترونيکي را به صورت يکنواخت و قابل دسترس ، در اختيار عموم افراد جامعه قرار دهند ، دولت الکترونيکي منجر به شکاف طبقاتي بيش تر در جامعه و در نهايت نارضايتي مردم ، و افزايش مشکلات خواهدشد .
البته اين به مفهوم انکار دولت الکترونيکي نيست بلکه تاکيدي است بر برنامه ريزي دقيق تر براي اين امر مهم ، که در عصر ديجيتال اجتناب ناپذير به نظر مي رسد . در اين نوشتار سعي شده است که مباني دولت الکترونيکي و اهميت آن به بحث گذارده شود

فرمت : Doc

حجم : 179 کیلوبایت

منبع : تحقیق دانلود

 



:: موضوعات مرتبط: تحقیق مقاله پروژه پایان نامه , سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: دولت الکترونیک , دولت , الکترونیک , اهداف درولت الکترونیک , ,
:: بازدید از این مطلب : 5029
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : وحید معصومیان
ت : یک شنبه 31 فروردين 1393

بخشی از مقاله مورد نظر :

کارشناسان و مسئولان کشور طی گفتگوهایی در رابطه با نقش اتحاد ملی و انسجام اسلامی در عزت و اقتدار ایران اسلامی و جهان اسلام، نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری را بسیار به موقع دانسته و تأکید کردند که تحقق واقعی وحدت ملی و انسجام اسلامی به ایجاد عزت و اقتدار و همچنین احیای آن در ایران و جهان اسلام منتهی می شود.

دکتر محمد علی آذرشب، استاد دانشگاه تهران و رئیس مرکز مطالعات فرهنگی ایران و عرب در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آثار و پیامهای اتحاد ملی و انسجام اسلامی در عزت و اقتدار اظهار داشت: وحدت همواره باعث عزت می شود.

وی افزود: وحدت در شرایطی صورت می گیرد که جامعه زنده باشد و عدم تحقق این موضوع به عدم وجود ارتباط ارگانیک میان اعضای جامعه بر می گردد. این ارتباط زمانی به وجود می آید که حیات و زندگانی در جامعه جریان داشته باشد و چنین جامعه ای مصداق حدیث پیامبر می شود که می فرماید  اگر عضوی در یک بدن به درد آید سایر اعضا با آن همدردی می کنند. این حدیث پیامبر بوده که سعدی شاعر فقید آن را به نظم در آورده است

فرمت : Doc

حجم : 142 کیلوبایت

منبع : تحقیق دانلود



:: موضوعات مرتبط: تحقیق مقاله پروژه پایان نامه , سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: اتحاد ملی انسجام اسلامی ,
:: بازدید از این مطلب : 1266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : وحید معصومیان
ت : جمعه 29 فروردين 1393

موضوعات
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی